hur kan man ?

Seriöst det finns verkligen människor till allt :O
Och du ska föreställa att vara min mammas bästa kompis , jo tjena !
När du säger till mamma att dom inte kan uppfostra ens egna barn, och att man är oansvarig .
Bara för att jag typ får åka iväg till killar som mina föreldrar har träffat ngn gång , Hallå det kallas att kunna lita på sina barn. Men du misstänker vell allt och alla !
Vad är du för människa , lr just det , du jobbar på SOC !
Sen säger du " jag har till gång till hans adress" , Vadå ska hon kolla upp adressen på ett ex till mig :O
Asså helt jävla otrolig är du..
Jag slutade följa med och "umgås" med er för kanske 3-4 år sen, nästan ALLA vet om att jag INTE TYCKER OM ER , förutom ni själv , och vilket jävla liv det skulle bli då .
Jag tycker verkligen inte om att se dig ledsen ,jag vill inte, man bara vill titta bort och låsas(stavning!?) som allt är bra, men jag vet ju att du mår dåligt , och av din bästa kompis oxå ..
Jag blir så trött på dig , det här är inte första gången det händer :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0