måndag

Idag har det varit en jobbig måndag , först så är det skolan , sen är det hem och sova en timma. Sen blev det att sätda och sen göra hotell , och det tog ändra fram till nu :S Inte alls kul , det enda jag har gjort ikväll . Så nu hoppas jag att jag får mer än g på den där jävla skiten ^^

Imorgon blir det att åka och sova över i en stuga med alla i klassen , mysigt . Men Jag kommer ju inte hem imorgon, först är det skolan till 4 , sen direkt vid 4 så åker vi ut dit. sen på onsdagen kommer vi till skolan vid 9 och då börjar vi, sen vid 3 då slutar jag och kan äntligen gå hem alla min packning :P

Idag köpte mamma jeansen jag ville ha :)

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0